Szukaj
Close this search box.
Wtorek 07 maja 2024 | Imieniny: Gizeli, Ludmiły, Benedykta | słabe opady deszczu 15°C

Zbierali szkodliwy eternit z dachów

Enrico Pargaetzi, CC BY-SA 3.0 <http://creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0/>, Wikimedia Commons

W październiku zakończono realizację zadania pod nazwą „Demontaż, odbiór i utylizacja wyrobów zawierających azbest z terenu miasta i gminy Sochocin w 2023 roku – etap VIII”. Od mieszkańców sochocińskiej gminy odebrano 68,58 ton niebezpiecznego dla zdrowia azbestu.

Stosowną umowę na realizację tego projektu podpisali w dniu 16 czerwca prezes Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie Marek Ryszka oraz burmistrz miasta i gminy Sochocin Jerzy Ryziński.

Łączny koszt realizacji zadania wyniósł 34 892,29 zł, z czego 22 712,00 zł stanowiła dotacja z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie.

Odbiór wyrobów zawierających azbest przeprowadziła firma PHU US-KOM Robert Kołodziejski, z siedzibą w Gostyninie.

Zadanie pn. „Demontaż, odbiór i utylizacja wyrobów zawierających azbest z terenu miasta i gminy Sochocin w 2023 roku – etap VIII” dofinansowano, dzięki wsparciu Ministerstwa Klimatu i Środowiska, Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej i Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie.

 

Udostępnij
Twitter
WhatsApp
Skip to content