Szukaj
Close this search box.
Niedziela 28 kwietnia 2024 | Imieniny: Piotra, Walerii, Witalisa | zachmurzenie duże 16°C

Zapytanie ofertowe dotyczące wykonania prac regulacji infrastruktury ROD

Szanowni Państwo,

Zarząd Stowarzyszenia WKRA w Sochocinie zwraca się do Państwa z zapytaniem ofertowym dotyczącym wykonania regulacji infrastruktury Rodzinnego Ogrodu Działkowego, polegającym na renowacji kanału wodnego przebiegającego przez teren ogrodu działkowego zlokalizowanego na terenie Kolonii Sochocin pod nr. 25.

1. Szczegółowy zakres robót do wykonania w ramach umowy obejmuje:

a) budowa, instalacja, remont lub modernizacja instalacji służących regulacji zaburzonych stosunków wodnych wpływających negatywnie na istniejącą zieloną infrastrukturę ROD: przywrócenie do stanu pierwotnego dna rowu poprzez odmulenie dna rowu, tj. usunięcie zalegających pozostałości organicznych (starych liści, gałęzi i innych pozostałości z drzew i roślin w pobliżu rowu) do głębokości maksymalnie ok. 0,8 m,

b) zabezpieczenie zieleni przed osunięciem gruntu:

– obsianie skarp ziemią urodzajną,

– nowe nasadzenia na powierzchni ok. 3280m2 (820 m długości rowu x średnio 2 m wysokości skarpy x2 brzegi),

c) Zabezpieczenie zieleni przed erozją wodną gruntu:

– wyrównanie powierzchni skarp,

– wykonanie zabezpieczeń przed erozją wodną gruntu poprzez pojedyncze opaski z kiszek faszynowych, kraty –

powierzchnia wyrównywanych skarp wynosi 3280 m2 (820 m długości rowu x średnio 2 m wysokości skarpy x 2 brzegi).

d) zorganizowanie, a po zakończeniu prac zlikwidowanie placu budowy i zaplecza socjalnego.

2. Wszystkie materiały i narzędzia do wykonania prac i zaplecza budowy zakupuje i dostarcza we własnym zakresie Wykonawca.

3. Zużycie energii elektrycznej i wody do wykonania prac i celów socjalnych za ponoszeniem jej kosztów wg odczytów z licznika i stawek dostawców tych mediów na teren ogrodu.

4. Rozpoczęcie prac po podpisaniu umowy na wykonanie prac i protokołu przekazania placu budowy.

5. Planowany i nieprzekraczalny termin zakończenia prac 31.08.2023.

6. Wykonawca przyjmuje do wiadomości, że finansowanie za wykonanie prac, oraz ich realizacja objęte są umową nr 00001/22/OR07/ROD zawartą pomiędzy inwestorem a Agencją Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa  „Rozwój zielonej infrastruktury poprzez wsparcie ogrodów działkowych” zawartej w dn. 12.09.2022.

7. Do kontaktu z oferentem upoważniony jest ze strony Zarządu Pan Mariusz Żurawski, tel. 510 912 519.

8. Przed upływem terminu składania ofert zainteresowany dokonaniem wizji lokalnej uzgodni jej termin z osobą określoną w pkt. 7.

9. Kryteria oceny ofert – wybór najkorzystniejszej oferty nastąpi w oparciu o następujące kryteria – cena – 100%.

10. Zakres wykluczenia – zamówienie nie zostanie udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z zamawiającym lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy, w szczególności poprzez:

  • uczestnictwo w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub osobowej,
  • posiadanie udziałów lub co najmniej 10% akcji,
  • pełnienie funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
  • pozostawanie w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

Potencjalny wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty oświadczenie o braku powiązań kapitałowych lub osobowych.

11. Informacja, w jakich przypadkach oferta zostanie odrzucona:

  • treść oferty nie odpowiada treści zapytania ofertowego lub jest częściowa,
  • oferta została złożona przez podmiot powiązany kapitałowo lub osobowo,
  • oferta została złożona po terminie składania ofert określonym w zapytaniu ofertowym.

Składający zapytanie ofertowe oczekuje na:

1. podanie kwoty brutto wynagrodzenia za wykonanie wszystkich prac określonych w pkt. 1;

2. potwierdzenie terminu zakończenia prac do 31.08.2023, lub wcześniej (podać termin);

3. potwierdzenie akceptacji, lub propozycje zmian w zakresie zapisów zawartych w umowie na wykonanie prac.

 

Termin na złożenie ofert upływa z dniem 10.11.2022 roku.

Oferty należy złożyć elektronicznie na adres stowarzyszenia: stowarzyszenie.wkra@gmail.com, potwierdzone przekazaniem oryginałów oferty pocztą lub osobiście do zarządu.

Po zakończeniu ofertowania zarząd stowarzyszenia powiadomi o jej wynikach.

Zarząd Stowarzyszenia „WKRA”

Załącznik numer 1 – projekt – umowa regulacji infrastruktury ROD

Protokół przekazania

Protokół odbioru

Zapytanie ofertowe wykonania rewitalizacji

Udostępnij
Twitter
WhatsApp
Skip to content